Netcity Ep.3 „Imblanzirea dorintelor”

7.20 „Buna ziua ! Ati sunat la compania C ! Pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite acest apel poate fi inregistrat, continuarea convorbirii reprezinta acceptul dumneavoastra ”

7.42 ” Apelul dumneavoastra este foarte important pentru noi. Pentru a va pastra prioritatea in preluarea apelurilor va rugam : ASTEPTATI ! ”

7.56 ” Toti operatorii nostri sunt ocupati. Va rugam reveniti ! ” TIT ! TIT ! TIT ! TIT !

7.57  Pe ecranul telefonului mobil apare mesajul: ” Retea ocupata ! ”

7.58  ” Retea ocupata ! ”

7.59  ” Retea ocupata ! ”

8.01 ” Retea ocupata ! ” ( cu traficul de nervi )

8.02  Mesaj : Domnilor operatori. Subsemnatul X abonatul angajatorului dumneavoastra de peste 10 ani va comunic urmatoarele :

Imi bag ….. munca in serviciile dumneavoastra !

In fiecare luna, inainte sa imi vina scadenta !

Vreau sa urmaresc stirile idioate si siropoase, sa vorbeasca maica-mea cu sora-sa ore in sir pe gratis, sa ma dau pe facebook in fundul gol .

Dumneavoastra stati in calea satisfacerii DORINTELOR mele.

Asadar, va invit sa veniti sa ma rezolvati, ( asa cum stiti voi, repede cand apare problema ) sa imi dati satisfactie, ca nu am de unde sa iau acum, cand am mai mare nevoie de ea .

In caz contrar :

Ma p..  pe serviciile voastre asa cum va p….. voi pe noi, desi ati primit somatii ca o sa se taie fibra acum 2 luni.

Daca mai vad frun’ angajat de-al dumneavoastra, ca zace impertinent langa masina, alaturi de alti 10 colegi si se uita cum unu o baga si altu’ o impinge, vin si le f-t cate o zmetie dupa ceafa cu poarta, apoi le tai sireturile cu drujba, sa tina minte, ca pe banii mei care devin ai vostri, nu stiu pentru ce, nu sta nimeni ! ( nici el nici aia care il sustin moral in procesul de meditatie si implinire a eului )

Daca nu am servicii cat mai repede ( a se citi ieri ) o sa trec la concurenta, care are fibra bagata de cand astia inca sapau. ( exagerez voit sa inteleaga zebrele de ce nu vad leul )

La final, cand o merge, accept din buna crestere,  scuzele dumneavoastra si o reducere substantiala la abonament.

Al dumneavoastra abonat Z .( acelasi abonat X cu o mica mutatie genetica de la radiatia telefonului )

8.22  „Buna ziua ! Ati sunat la compania C ! Pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite acest apel poate fi inregistrat, continuarea convorbirii reprezinta acceptul dumneavoastra ” ACCEPT CU PLACERE CA O SA AUZITI TACERE

8.35  ” Apelul dumneavoastra este foarte important pentru noi. Pentru a va pastra prioritatea in preluarea apelurilor va rugam : ASTEPTATI ! ” DA ! CA VOI CREDETI CA EU SUNT CRETIN DE 2 ORI LA RAND, LIMPEDE, NECLATINAT SI CU PRIVIREA ZGLOBIE.

8.36 Daca tot am rezistat pana acum mai pot sa mai aste …..

– Buna ziua, Sunt A + B – C , cu ce va pot fi de folos ?

– Buna dimineata ! Ce ma bucur ca mi-ati raspuns …. Cred, nu sunt sigur, ( aseara am fost in club ) ca nu mai beneficiez de serviciile dumneavoastra de inalta rezolutie, claritate si viteza ! Banuiesc ca motivul pentru care nu le mai consum, zace la primarie intr-un fotoliu de piele de ….

– Puteti sa repetati va rog ? Probabil nu aveti semnal !

– Probabil ca pulsul meu este de vina, mi s-a urcat sangele la cap de cand incerc sa va spun ca nu mai am de niciunele !

– Cred ca ati sunat gresit ! Incercati la numarul 112 ! Va multumim ca ati apelat C ! Va dorim o zi buna !

– Alooooooo stati asa !

– Va mai putem ajuta cu ceva ?

– Da ! Nu mai merge nici televizorul nici telefonul nici reteaua !

– Imi puteti spune va rog un cod de client sau codul fiscal ?

– Da, cu placere ! 1. O factura emisa si semnata reprezinta obligatie de plata pentru Beneficiar !

2. Statul nu mai vrea TVA-ul de la societatea emitenta a facturii pana cand aceasta nu este incasata !

3. Pe banii publici nu se mai fac contracte confidentiale ! Toate sunt ….

– Nu inteleg ce spuneti ! Va rog sa imi dati codul de client pentru ca altfel nu va gasesc in baza de date !

– 123

8.42 – Va multumesc pentru asteptare ! Imi puteti spune daca echipamentele sunt in priza ?

– ?!?!

– Ma auziti ?Aloo ?

– Domnisoara ! Poate nu m-ati inteles ! Primaria a taiat toate cablurile de pe stalpi ! Veniti sa ma cuplati la loc !

– Numai putin sa vad daca este semnalat un incident in zona dumneavoastra !

– Este ! Nu auziti ? Ma dau cu capul de gard !

– Nu este semnalata o avarie pe zona. Va rog asteptati sa va depun o sesizare !

– Astept ! Este tot ce mi-a ramas ! Sa astept ! Cu mainile pe langa corp sau pe piept ?

9.20 – Va rog sa ma scuzati ca a durat asa mult ! ( am luat gustarea de dimineata ) Am depus o sesizare si in cel mai scurt timp colegii vor veni sa remedieze problema. Va rog sa notati numarul sesizarii 2265897456987352489756982  Ati notat ?

– Da ( pe asfalt cu scuipat ) Multumesc !

– Si noi va multumim. La revedere !

Cum ti se pare aticolul ?

View Results

Loading ... Loading ...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *