7.20 „Buna ziua ! Ati sunat la compania C ! Pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite acest apel poate fi inregistrat, continuarea convorbirii reprezinta acceptul dumneavoastra ”
7.42 ” Apelul dumneavoastra este foarte important pentru noi. Pentru a va pastra prioritatea in preluarea apelurilor va rugam : ASTEPTATI ! ”
7.56 ” Toti operatorii nostri sunt ocupati. Va rugam reveniti ! ” TIT ! TIT ! TIT ! TIT !
7.57 Pe ecranul telefonului mobil apare mesajul: ” Retea ocupata ! ”
7.58 ” Retea ocupata ! ”
7.59 ” Retea ocupata ! ”
8.01 ” Retea ocupata ! ” ( cu traficul de nervi )
8.02 Mesaj : Domnilor operatori. Subsemnatul X abonatul angajatorului dumneavoastra de peste 10 ani va comunic urmatoarele :
Imi bag ….. munca in serviciile dumneavoastra !
In fiecare luna, inainte sa imi vina scadenta !
Vreau sa urmaresc stirile idioate si siropoase, sa vorbeasca maica-mea cu sora-sa ore in sir pe gratis, sa ma dau pe facebook in fundul gol .
Dumneavoastra stati in calea satisfacerii DORINTELOR mele.
Asadar, va invit sa veniti sa ma rezolvati, ( asa cum stiti voi, repede cand apare problema ) sa imi dati satisfactie, ca nu am de unde sa iau acum, cand am mai mare nevoie de ea .
In caz contrar :
Ma p.. pe serviciile voastre asa cum va p….. voi pe noi, desi ati primit somatii ca o sa se taie fibra acum 2 luni.
Daca mai vad frun’ angajat de-al dumneavoastra, ca zace impertinent langa masina, alaturi de alti 10 colegi si se uita cum unu o baga si altu’ o impinge, vin si le f-t cate o zmetie dupa ceafa cu poarta, apoi le tai sireturile cu drujba, sa tina minte, ca pe banii mei care devin ai vostri, nu stiu pentru ce, nu sta nimeni ! ( nici el nici aia care il sustin moral in procesul de meditatie si implinire a eului )
Daca nu am servicii cat mai repede ( a se citi ieri ) o sa trec la concurenta, care are fibra bagata de cand astia inca sapau. ( exagerez voit sa inteleaga zebrele de ce nu vad leul )
La final, cand o merge, accept din buna crestere, scuzele dumneavoastra si o reducere substantiala la abonament.
Al dumneavoastra abonat Z .( acelasi abonat X cu o mica mutatie genetica de la radiatia telefonului )
8.22 „Buna ziua ! Ati sunat la compania C ! Pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite acest apel poate fi inregistrat, continuarea convorbirii reprezinta acceptul dumneavoastra ” ACCEPT CU PLACERE CA O SA AUZITI TACERE
8.35 ” Apelul dumneavoastra este foarte important pentru noi. Pentru a va pastra prioritatea in preluarea apelurilor va rugam : ASTEPTATI ! ” DA ! CA VOI CREDETI CA EU SUNT CRETIN DE 2 ORI LA RAND, LIMPEDE, NECLATINAT SI CU PRIVIREA ZGLOBIE.
8.36 Daca tot am rezistat pana acum mai pot sa mai aste …..
– Buna ziua, Sunt A + B – C , cu ce va pot fi de folos ?
– Buna dimineata ! Ce ma bucur ca mi-ati raspuns …. Cred, nu sunt sigur, ( aseara am fost in club ) ca nu mai beneficiez de serviciile dumneavoastra de inalta rezolutie, claritate si viteza ! Banuiesc ca motivul pentru care nu le mai consum, zace la primarie intr-un fotoliu de piele de ….
– Puteti sa repetati va rog ? Probabil nu aveti semnal !
– Probabil ca pulsul meu este de vina, mi s-a urcat sangele la cap de cand incerc sa va spun ca nu mai am de niciunele !
– Cred ca ati sunat gresit ! Incercati la numarul 112 ! Va multumim ca ati apelat C ! Va dorim o zi buna !
– Alooooooo stati asa !
– Va mai putem ajuta cu ceva ?
– Da ! Nu mai merge nici televizorul nici telefonul nici reteaua !
– Imi puteti spune va rog un cod de client sau codul fiscal ?
– Da, cu placere ! 1. O factura emisa si semnata reprezinta obligatie de plata pentru Beneficiar !
2. Statul nu mai vrea TVA-ul de la societatea emitenta a facturii pana cand aceasta nu este incasata !
3. Pe banii publici nu se mai fac contracte confidentiale ! Toate sunt ….
– Nu inteleg ce spuneti ! Va rog sa imi dati codul de client pentru ca altfel nu va gasesc in baza de date !
– 123
8.42 – Va multumesc pentru asteptare ! Imi puteti spune daca echipamentele sunt in priza ?
– ?!?!
– Ma auziti ?Aloo ?
– Domnisoara ! Poate nu m-ati inteles ! Primaria a taiat toate cablurile de pe stalpi ! Veniti sa ma cuplati la loc !
– Numai putin sa vad daca este semnalat un incident in zona dumneavoastra !
– Este ! Nu auziti ? Ma dau cu capul de gard !
– Nu este semnalata o avarie pe zona. Va rog asteptati sa va depun o sesizare !
– Astept ! Este tot ce mi-a ramas ! Sa astept ! Cu mainile pe langa corp sau pe piept ?
9.20 – Va rog sa ma scuzati ca a durat asa mult ! ( am luat gustarea de dimineata ) Am depus o sesizare si in cel mai scurt timp colegii vor veni sa remedieze problema. Va rog sa notati numarul sesizarii 2265897456987352489756982 Ati notat ?
– Da ( pe asfalt cu scuipat ) Multumesc !
– Si noi va multumim. La revedere !
Loading ...